نوشته شده توسط : رومینا علامه

 

آیا به دنبال بهترین سمعک ها ، نکاتی در مورد انتخاب سمعک یا توصیه هایی در مورد چگونگی سازگاری بهتر با استفاده از سمعک هستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که این اطلاعات برای شما یا عزیز شما باشد.

اولین قدم این است که تعیین کنید آیا شما یا عزیزتان ضعف شنوایی دارید یا خیر. شما می توانید از طریق راحتی منزل خود تست شنوایی آنلاین انجام دهید. یا ، با متخصص مراقبت از شنوایی خود درسایت سمعک تهران صفیر تماس بگیرید. (ارائه دهنده مراقبت از شنوایی ندارید؟ اینجا را کلیک کنید تا یکی از آنها را در منطقه خود پیدا کنید.)

درجه کم شنوایی می تواند از خفیف تا عمیق باشد. مثلا:

کم شنوایی خفیف: ممکن است فردی با کم شنوایی خفیف بیشتر صداهای گفتاری را بشنود اما در ادامه مکالمات با مشکل روبرو شود.

کم شنوایی متوسط: ممکن است فردی که کم شنوایی متوسط ​​دارد در درک گفتار هنگامی که فرد دیگری با صدای نرمال صحبت می کند دچار مشکل شود.

کم شنوایی شدید: فردی که دچار کم شنوایی شدید است وقتی شخصی در سطح طبیعی صحبت می کند و فقط برخی از صداهای بلند صحبت می کند ، هیچ کلامی نمی شنود.

کم شنوایی عمیق: فردی که کم شنوایی عمیق دارد ، هیچ گفتاری را نمی شنود و فقط صداهای بسیار بلند را می شنود.

صاحب سمعک در یک میز با خانواده

سمعک هایی وجود دارد مانند سمعک ویدکس که می تواند به پشتیبانی از هر درجه از کاهش شنوایی کمک کند. در مورد اقدامات انجام شده بیشتر بخوانید.

بهترین مدل های سمعک موجود

دنیایی از راحتی شخصی و گسسته

مهم است که شما نیازها و اهداف شنوایی خود را با متخصص مراقبت از شنوایی خود در میان بگذارید. این اطلاعات به آنها کمک می کند تا یک سمعک متناسب با درجه کاهش شنوایی و اهداف زندگی شما پیشنهاد دهند. بهترین سمعک باید به شما کمک کند:

به راحتی و با راحتی ارتباط برقرار کنید ، هر کجا که باشید ، کلید خود بودن است. نوآوری های شنوایی ویدکس نتیجه درک عمیق مصرف کننده است - بینشی که با گوش دادن به افراد دارنده سمعک و متخصصان مراقبت از شنوایی در سراسر جهان به دست می آورید.

بر درک گفتار متمرکز شوید ، در عین راحتی و راحتی استفاده و همچنین متناسب با آن ، تجربه شنیدن مورد نظر خود را به شما ارائه می دهد.

بدون درنگ از یک وضعیت گوش دادن به وضعیت دیگر ، چه در خانه ، در دفتر ، در زمین ورزش یا در محیط های اجتماعی ، حرکت کنید

در طول روز خود در ارتباط باشید. سمعک های شما باید توانایی ارسال سیگنال های گفتاری را از یک سمعک به دیگری داشته باشند ، بنابراین تماس های تلفنی و گفتاری را با صدای بلند با هر دو گوش می شنوید.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رومینا علامه

 

عوامل زیادی تعیین کننده قیمت سمعک هستند. این موارد می تواند شامل سطح فناوری ، ساختار قیمت گذاری کلینیک و خدمات و لوازم جانبی همراه با خرید سمعک باشد.

اگر در هر زمان به دنبال اطلاعات مربوط به هزینه خاص هستید ، بهتر است با یک متخصص گوش شنوایی تماس بگیرید.

قیمت سمعک و هزینه سمعک | فناک

آیا می توانم قیمت سمعک معمولی را مقایسه کنم؟

مطمئناً خودتان می توانید تحقیقات مقدماتی انجام دهید. مقایسه قیمت سمعک یک ایده محکم است. با این حال ، بهتر است قبل از سرمایه گذاری نهایی با یک متخصص مراقبت از شنوایی مشورت کنید.

ملاحظات عبارتند از:

بررسی های مصرف کننده

مقایسه نام تجاری در مقابل نام تجاری

فناوری موجود

توصیه های سایر دارندگان سمعک

فناوری نوظهور

سیاست های بازپرداخت

ضمانت

هزینه های اضافی

مجموع هزینه ها

آیا برنامه های بهداشتی خصوصی سمعک را تحت پوشش قرار می دهد؟

برخی از برنامه های بهداشتی خصوصی ممکن است هزینه سمعک را پوشش دهند. بهتر است در صورت لزوم ، به برنامه خود مراجعه کنید تا یاد بگیرید چه مواردی را پوشش می دهد.

هنگام خرید سمعک استارکی چه انتظاری باید داشته باشم؟

قبل از خرید سمعک | فناک

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید انتظار داشته باشید:

تست شنوایی مقدماتی

برای ملاقات با یک متخصص مراقبت از شنوایی ، برای یک معاینه کامل بدنی (که ممکن است شامل مراجعه به سلامت باشد)

در مورد سبک زندگی خود با متخصص مراقبت شنوایی صحبت کنید. دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ تمرکز در مکالمات ، تماشای تلویزیون ، رانندگی بیشتر ، گوش دادن به موسیقی ، شرکت در جلسات تجاری (و غیره).

برای دریافت طیف وسیعی از گزینه ها. بر این اساس ، بر اساس قیمت سمعک طبقه بندی شده است.

تا از فناوری موجود شگفت زده شود

با ارائه دهنده بیمه خود مشورت کنید و برنامه های مختلف پرداخت سمعک را در نظر بگیرید (که این امر بر قیمت کل سمعک تأثیر می گذارد)

هنگامی که سمعک دارید ، ممکن است بخواهید مدتی را برای تنظیم تنظیم کنید. اما سمعک های جدید شما ممکن است کارهایی را نیز انجام دهند که انتظارش را ندارید. به عنوان مثال ، ممکن است صداهایی را مشاهده کنید که قبلاً نمی شنیدید ، مانند کف خانه های شما جیر جیر می کند یا چراغ راهنمای ماشین شما کلیک می کند.

بهترین سمعک چیست؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت "بهترین" سمعک برای شما کدام است. به همین دلیل همکاری با ارائه دهنده مراقبت از شنوایی ضروری است. او می تواند به شما در یافتن بهترین سمعک متناسب با سبک زندگی و بودجه شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()