معرفی قیمت سمعک یونیترون
نوشته شده توسط : رومینا علامه

حداقل دو دلیل مهم در این مورد وجود دارد: اول، UNHS واقعاً در سرتاسر جهان همگانی نشده است. برنامه‌های غربالگری شنوایی نوزاد درتعدادی از کشورها کمیاب هستند و در بیشتر کشورهای در حال توسعه وجود ندارند. اگرچه علاقه و تلاش برای اجرای برنامه‌های شناسایی زود هنگام آسیب شنوایی در نوزادان در کشورهای در حال توسعه در حال افزایش است، بحث‌های مالی ، آموزشی و مراقبت از سلامت باید مورد توجه قرار گیرند. علاوه بر این کشورها و یا مناطق دور افتاده در داخل کشورهای فاقد برنامه‌های غربالگری شنوایی نوزادان معمولاً تکنولوژیست انسانی و یا منابع مالی مورد نیاز برای ایجاد زیربنا برای مداخله در آسیب شنوایی شامل افراد مراقبت کننده، قیمت سمعک یونیترون شنوایی( ادیولوژیست‌ها  و متخصصان گوش-حلق-بینی ) و وسایل مورد استفاده در مدیریت کاهش شنوایی (مثل سمعک و کاشت حلزون) را ندارند. در این کشورها و دیگر مناطق جغرافیایی که چنین منابعی محدود می‌باشند، تلاش متمرکز بر روی شناسایی نوزادانی که دارای بیشترین خطر برای کاهش شنوایی هستند، یک هدف منطقی و احتمالاً امکان‌پذیر است و اولین مرحله به سمت هدف نهایی UNHS می‌باشد. (یعنی همگانی شدن برنامه غربالگری شنوایی نوزادان).

همچنین  نشانه‌های خطر به عنوان یک ویژگی اصلی در شناسایی زود هنگام کاهش شنوایی باقیمانده اند. چون نسبتی از بچه‌های دارای کاهش شنوایی جدی و مهم از نظر ارتباطی با حساسیت شنوایی طبیعی متولد شده‌اند. انجام UNHS بلافاصله در دوران بعد از تولد برای شناسایی زود هنگام بچه‌های دارای کاهش شنوایی پیشرونده بعد از تولد و یا دارای شروع تاخیری مؤثر نیست. کاهش شنوایی پیشرونده و یا شروع تاخیری با نشانه‌های خطر خاصی همراه شده است. در ادامه در مورد آنها بحث می‌شود. در تعدادی موارد شروع کاهش شنوایی پیشرونده ممکن است در زمان تولد آغاز شود. به هر حال، کاهش شنوایی پیشرونده ممکن است در زمان تولد خیلی ظریف باشد به طوری که توسط تکنیک‌های غربالگری شنوایی کنونی کشف نشود. یا کاهش شنوایی پیشرونده ممکن است حداقل در ابتدا عملکرد حلزون را در فرکانس‌های خارج از محدوده تکنیک غربالگری شنوایی کنونی (مثل فرکانس‌های زیر 1000 هرتز یا بالای 8000 هرتز) تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که از اسم این نوع کاهش شنوایی مشخص است، بچه‌هایی با شنوایی همراه با شروع تاخیری، دارای عملکرد شنیداری طبیعی در زمان تولد هستند و البته توسط حساس‌ترین اندازه‌گیری غربالگری شنوایی pass خواهند شد.





:: برچسب‌ها: سمعک , سمعک اتیکن , سمعک اینترتون , سمعک استارکی , سمعک فوناک , سمعک زیمنس , سمعک ویدکس , سمعک یونیترون , انواع سمعک , انواع سمعک ها , خرید سمعک , قیمت سمعک , سمعک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: