فروش سمعک های گوناگون
نوشته شده توسط : رومینا علامه

 

هر برنامه پردازش سیگنال برای هر بیمار نیاز به تنظیم دارد، باید با یک قید تجویزی مناسب انجام شود.

موثرترین راه برای برآورد پاسخ های هدف و تنظیم سمعک ها وابسته است فروش سمعک  به قابلیت انعطاف که ویژگی های تقویتی سمعک ها می توانند تنظیم شوند.

انتخاب نوع سمعک: CIC ،  ITC ، ITE ، BTE ، عینکی یا بدنی:

چندین فاکتور در هنگام انتخاب نوع سمعک باید در نظر گرفته شود. فریت های مرتبط با انواع متفاوت سمعک ها به طور خلاصه در  Table 10.1است.

اگر چه سمعک های عینکی و بدنی شامل آنها هستند، این مدل ها به ندرت استفاده می شوند.

در بعضی افراد نادر که سمعک عینکی استفاده می کنند، بیشتر با پیوست کردن یک سمعک عینکی به سمعک BTE به انجام می رسانند.

سهولت در جاگذاری و برداشتن:

سمعک های CIC ، ITC و ITE آسانترین سمعک ها برای برداشتن و گذاشتن هستند چون در نگه داشتن و در دست گرفتن ........ سمعک بی عیب در بسته تنها است و با عینک ها دخالتی ندارند.

برای بعضی بیماران، سمعک های ITE با heli x-lock ممکن است جاگذاری اش نسبت به سمعک های ITC یا CIC یا سمعک های BTE با نداشتن heli x-lock در قالب سخت تر باشد.

سمعک های CIC ممکن است برای بعضی بیماران در جاگذاری اش سخت تر باشد اگر که بیمار مشکل در بینایی، جهت یابی یا به دست آوردن اشیاء کوچک داشته باشد.

برداشتن سمعک های CIC معمولا راحت است چون یک گره برداشتن دارند.

آسانی در استفاده از دستکاری کنترل:

برای شخص استفاده کننده سمعک دستکاری کنترل در سمعک CIC مشکل است در حالیکه سمعک در داخل گوش است، مخصوصا اگر به طور کامل در داخل کانال قرار گرفته باشد.

تنظیم بهره هنگامی که یک میله قابل انعطاف به V.C وصل باشد، آسانتر خواهد بود اما این کار مزیت های زیبایی CIC را کم می کند.

در سمعک های بدنی، عینکی و BTE  کنترل ها برای اداره کردن آسانتر هستند زیرا بزرگتر هستند و راحت تر قرار داده می شوند برای استفاده به تنهایی.

افزودن on-Gaps اغلب سفارش داده می شود برای افزایش بلندی و سهولت در استفاده از V.C برای سمعک های ITE ، ITC در برخی از سمعک های گران قیمت برای ظاهرشان.

برخی از بیماران (حتی استفاده کنندگان جدید سمعک) دریافته اند کهV.C  های چرخنده نسبت به Toggle-switch برای کنترل کردن آسانترند.

 

 

منبع: https://tehransafir.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/

 

 

 





:: برچسب‌ها: سمعک , سمعک اتیکن , سمعک استارکی , سمعک اینترتون , سمعک ویدکس , سمعک فوناک , سمعک یونیترون , سمعک زیمنس , قیمت سمعک , خرید سمعک , انواع سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: