نوشته شده توسط : رومینا علامه

با این وجود حافظه های چند گانه میتوانند برای دستیابی به تلکویل یا تغییر در دایرکشنالیتی میکرون مفید باشند .

مدیریت کردن فیدبک یا کاهش الگو ها:

برای آن دسته از افراد با تاریخچه ای از رنجی از نوسانات فید بک، یا افرادی که آستانه های تون خالص آنها تلقین میکند که فیدبک یک مشکل خواهد بود ، تعدادی از فرم های مدیریت کردن فیدبک یا کاهش الگوها ارزش گذراندن را دارند. افراد با مشکل شنوایی Sever-to-profound   تهران صفیر وافراد با شنوایی خوب در فرکانس های پایین که با ضعیف ترکیب شده ، اما شنوایی قابل استفاده در فرکانس های بالا دارند،بیشترین سود را از پردازش کردن مدیریت فیدبک خواهند داشت .

انتخاب یک رویه ی تجویز :

شوهد تحقیقاتی زیادی وجود دارد که از روند تجویزی NAL-RP  حمایت میکنند که برای هر دستورالعمل دیگری برای سمعک های خطی است . 

این روند وقتی برای سمعک های خطی تجویز می شود، می تواند با اطمینان استفاده شود.(هنگامی که سمعک از peak-clipping یا compression limting برای کنترل حد اکثر خروجی استفاده کند. )

تحقیقات کمی وجود دارند که هر گونه روند تجویزی غیر خطی مرتبط با تناوب ها را ارزیابی می کنند

دراین مرحله کلینسین باید دستورالعملی که بیشترین رضایت عقلانی را دارد، انتخاب کند .

روند NAL-NL1  به طور غیر مستقیم حفظ شده که در آن پاسخ های تعیین شده برای سطح ورودی TodBspl بسیار مشابه با پاسخ هایی که باروش  NAL-RP تجویز شده اند ، هستند .

از طرف دیگر، تعدادی از سازنده ها در نظر میگیرند که بلندی نرمال در هر فرکانس جداگانه با ارزش گذران خود

آشکار است ، بنابراین همه ی روش ها به جز NAL-NL1  از اعتبار کمی برخوردارند.

نتایجی از یک آزمایش هستند که در آن نسخه هایی از NAL-NL1 و از بلندی نرمال در آزمایشگاه مقایسه شده اند

و در زندگی واقعی به طور قوی طرفدار NAL-NL1 اند خصوصا در هنگام نویز زمینه .

بازبینی انتخاب و تنظیم سمعک

اجازه بدهید تصور کنیم که از یک روند تجویزی که بیشترین اطمینان را برای محاسبه یک هدف اکتروآکوستیک گوش واقعی برای یک بیمار دارید، استفاده کرده اید.

 پروفایل قالب مجرای صوتی در سمعک های پشت گوشی را مورد بازبینی قرار دهید.

اکنون می توانید یک سمعک انتخاب نمائید. شما عملکرد کوپلر را می دانید، بنابراین می توانید آن را با عملکرد کوپلر مورد نیاز مقایسه کنید. اگر پروفایل قالب مجرای صوتی که شما در مرحله 2 فرض نمودید، ناشی از بهره تجویزی کوپلر در 4khz بالاتر از سمعکی باشد که بتواند تحویل دهد، یک شیپور بزرگتر اگر در قالب فیت شود، بایستی استفاده گردد.

زمانی که این تصمیم را اتخاذ نمودید، مهم است که به شیب تجویز و شیب بهره کوپلر واقعی در اکتاوهای 2 تا 4 کیلوهرتز نگاه کنید، به نسبت آنکه بهره ی 4khz جدا شده است. اگر بهره در بقیه فرکانس ها، 10dB بالاتر باشد، دستیابی به بهره هدف در 4khz قابل قبول نمی باشد. با شیوع خیلی کم، سمعک انتخاب شده در فرکانس 4khz نسبت به 2khz  بهره خیلی زیادی خواهد داشت. اگر چنین بود، یک قالب مجرای صوتی ضخیم را انتخاب نمائید و یا حتی یک قالب مجرای صوتی تنگ (سَوند بور=Sound bore  ) را می توانید انتخاب نمائید. مرحله 4 بخش 507 جزئیات بیشتری دارد.





:: برچسب‌ها: سمعک ,سمعک ویدکس ,سمعک استارکی ,سمعک یونیترون ,سمعک زیمنس ,سمعک فوناک ,سمعک اتیکن ,سمعک اینترتون ,انواع سمعک ,خرید سمعک ,قیمت سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: